Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
798 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-19 12:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.74:316.472.4-053.5 (1)
Психология (3479)
Социальные процессы. Социальная динамика (587)
SM ISO690:2012
TOLSTAIA, Svetlana, ROȘCA, Maria. Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 277-281. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă

Authorization and communication to little schools: comparative analysis

CZU: 159.922.74:316.472.4-053.5

Pag. 277-281

Tolstaia Svetlana, Roșca Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului.

Every child in the world is unique in its own way. Self-knowledge and self-appreciation of the Ego denotes the child's ability to recognize its own qualities and shortcomings, or in other words, the ability to be self-aware, which increases self-acceptance and good self-knowledge and self-esteem. Through communication, it is possible to improve self-image and improve the interpersonal relationships of the child.

Cuvinte-cheie
copil, comunicare, autoapreciere, relații interpersonale.,

EU

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Tolstaia, S.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Roșca, M.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de v&acirc;rstă mică: analiză comparativă</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2018</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>copil</subject>
<subject>comunicare</subject>
<subject>autoapreciere</subject>
<subject>EU</subject>
<subject>relații interpersonale.</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.74:316.472.4-053.5</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2018-11-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>&Icirc;n lume, fiecare copil este unic &icirc;n felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă &icirc;mbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Every child in the world is unique in its own way. Self-knowledge and self-appreciation of the Ego denotes the child&#39;s ability to recognize its own qualities and shortcomings, or in other words, the ability to be self-aware, which increases self-acceptance and good self-knowledge and self-esteem. Through communication, it is possible to improve self-image and improve the interpersonal relationships of the child.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>