Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
798 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-19 12:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.74:316.472.4-053.5 (1) |
Психология (3479) |
Социальные процессы. Социальная динамика (587) |
SM ISO690:2012 TOLSTAIA, Svetlana, ROȘCA, Maria. Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 277-281. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.74:316.472.4-053.5 | ||||||
Pag. 277-281 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie copil, comunicare, autoapreciere, relații interpersonale., EU |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Tolstaia, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Roșca, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>copil</subject> <subject>comunicare</subject> <subject>autoapreciere</subject> <subject>EU</subject> <subject>relații interpersonale.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.74:316.472.4-053.5</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-11-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Every child in the world is unique in its own way. Self-knowledge and self-appreciation of the Ego denotes the child's ability to recognize its own qualities and shortcomings, or in other words, the ability to be self-aware, which increases self-acceptance and good self-knowledge and self-esteem. Through communication, it is possible to improve self-image and improve the interpersonal relationships of the child.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>