Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1244 104 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-22 10:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7.015.3 (6) |
Внешкольное общее образование. Самообразование (216) |
SM ISO690:2012 BOLBOCEANU, Aglaida. Asistența psihologică a învățării pe tot parcursul vieții: probleme și soluții. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 64-71. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.7.015.3 | ||||||
Pag. 64-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față reflectă rezultatele științifice obținute de membrii Sectorului „Asistența psihologică în educație” al Institutului de Științe ale Educației în cadrul Proiectului „Epistemologia și praxiologia asistenței psihologice a învățării pe tot parcursul vieții”. Necesitatea cercetării este determinată de importanța învățării pe tot parcursul vieții (ÎPTPV) pentru societatea modernă în condițiile reducerii natalității, a creșterii duratei de formare profesională, îmbătrânirii societății etc. ÎPTPV este percepută ca o sursă principală de dezvoltare a resurselor umane. Asistența psihologică a educației va spori rata de participare la procesul de ÎPTPV prin eliminarea barierelor psihologice și psihosociale și sprijinul psihologic al autocunoașterii, dezvoltării personale și autorealizării |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare pe tot parcursul vieţii, asistența psihologică a ÎPTPV, resurse umane, bariere psihologice și psihosociale, resurse personale., Life-long learning, psychological assistance of IPTPV, Human resources, psychological and psychosocial barriers, personal resources |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-62858</doi_batch_id> <timestamp>1716451116</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Univers Pedagogic</full_title> <issn media_type='print'>18115470</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <issue>1(57)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Asistența psihologică a învățării pe tot parcursul vieții: probleme și soluții</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Aglaida</given_name> <surname>Bolboceanu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>64</first_page> <last_page>71</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>