Cadrul metodologic de responsabilizare a parteneriatului școală-familie-comunitate pentru asigurarea coeziunii sociale şi oferirea unei educaţii de calitate
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
860 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-03 18:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.2 (139)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
GLOBU, Nelea, BULAT, Galina, ORÎNDAŞ, Lilian, CARA, Angela. Cadrul metodologic de responsabilizare a parteneriatului școală-familie-comunitate pentru asigurarea coeziunii sociale şi oferirea unei educaţii de calitate. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 22-28. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470

Cadrul metodologic de responsabilizare a parteneriatului școală-familie-comunitate pentru asigurarea coeziunii sociale şi oferirea unei educaţii de calitate

Methodological framework of empowering the partnership school-family-community for the insurance of social cohesion and offering a quality education.

CZU: 37.018.2

Pag. 22-28

Globu Nelea, Bulat Galina, Orîndaş Lilian, Cara Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 iunie 2018


Rezumat

În lucrarea de față autorii propun Cadrul metodologic de responsabilizare a parteneriatului școală-familie-comunitate pentru asigurarea coeziunii sociale și oferirea unei educații de calitate, elaborate în cadrul proiectului menționat.

In the present work the authors propose the Methodological Framework for the empowerment of the school-family-community partnership in order to ensure social cohesion and offer quality education, elaborated within the mentioned project.

Cuvinte-cheie
cercetare ştiinţifică, proiect, parteneriat școală-familie-comunitate, educaţie, coeziune socială, calitate.,

scientific research, project, school-family-community partnership, education, social cohesion, quality.