Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1000 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 20:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.38:378.147 (1) |
Психология (3416) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Studiu competenței de self-management al activității de învățare la studenți . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2017, nr. 3-4(31), pp. 55-61. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4(31) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.38:378.147 | ||||||
Pag. 55-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat vizează constatarea nivelului deținerii competenței de self-management al activității de învățare de către studenții moderni. În acest context, sunt determinate criteriile de constatare a nivelului competenței de self-management al activității de învățare la studenți, prezentați indicatorii de performanță privind aprecierea nivelului formării competenței nominalizate și elaborate instrumentele de constatare a nivelului deținerii competenței de self-management al activității de învățare la studenți. Articolul oferă datele studiului enunțat, prelucrate statistic și analizate textual. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, cunoştinţe, atitudini, competența de self-management, activitate de învățare, studenţi, criterii, indicatori., capacități/abilități |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Laşcu, L.N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Studiu competenței de self-management al activității de învățare la studenți </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier> <subjects> <subject>competenţă</subject> <subject>cunoştinţe</subject> <subject>capacități/abilități</subject> <subject>atitudini</subject> <subject>competența de self-management</subject> <subject>activitate de învățare</subject> <subject>studenţi</subject> <subject>criterii</subject> <subject>indicatori.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.923.38:378.147</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-10-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p><em>Articolul dat vizează constatarea nivelului deținerii competenței de self-management al activității de învățare de către studenții moderni. În acest context, sunt determinate criteriile de constatare a nivelului competenței de self-management al activității de învățare la studenți, prezentați indicatorii de performanță privind aprecierea nivelului formării competenței nominalizate și elaborate instrumentele de constatare a nivelului deținerii competenței de self-management al activității de învățare la studenți. Articolul oferă datele studiului enunțat, prelucrate statistic și analizate textual.</em></p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p><em>This article aims to determine at modern students, the learning activity level of self-management competence. In this context are acquainted the students’ learning activity criteria for determining the self-management level of competence, the performance indicators regarding the assessment of nominated level and it was elaborated the training instrumental tools in determining the level of students’ learning activity self-management competence. This article provides the study reported data, being processed statistically and analyzed textually.</em></p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>