Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 09:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.133.1 (33) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1255) |
Галло-романские языки (248) |
![]() ZDRAGUŞ, Vera. Indices d’organisation logique du texte argumentatif dans l’apprentissage du français. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 50-55. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.133.1 | ||||||
Pag. 50-55 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt tratate unele aspecte didactice ce ţin de formarea unui sistem de exerciţii şi activităţi de lucru asupra unui text. Sunt elucidate unele metode eficiente de învăţare a limbii franceze prin intermediul textului argumentativ scoţînd în evidenţă particularităţile şi rolul acestuia în formarea competenţei de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie texte argumentatif, organisation thèse, stratégie argumentative, progression thématique, énonciation, lexique |
||||||
|