Indices d’organisation logique du texte argumentatif dans l’apprentissage du français
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
776 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 09:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.133.1 (33)
General questions of didactics and method (1212)
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (245)
SM ISO690:2012
ZDRAGUŞ, Vera. Indices d’organisation logique du texte argumentatif dans l’apprentissage du français. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 50-55. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Indices d’organisation logique du texte argumentatif dans l’apprentissage du français
CZU: 37.02:811.133.1

Pag. 50-55

Zdraguş Vera
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2017


Rezumat

În articol sunt tratate unele aspecte didactice ce ţin de formarea unui sistem de exerciţii şi activităţi de lucru asupra unui text. Sunt elucidate unele metode eficiente de învăţare a limbii franceze prin intermediul textului argumentativ scoţînd în evidenţă particularităţile şi rolul acestuia în formarea competenţei de comunicare.

Cuvinte-cheie
texte argumentatif, organisation thèse, stratégie argumentative, progression thématique,

énonciation, lexique