Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-22 15:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
808.53+316.774:659.4 (1) |
Риторика устной речи. Ораторское искусство. Выразительность речи. Красноречие (107) |
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (812) |
Реклама. Информационная работа. Связи с общественностью (395) |
![]() LOPATIUC, Alina. Universul emoţional în discursul mediatic. persuasiunea. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2015, nr. 10(90), pp. 65-68. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(90) / 2015 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
CZU: 808.53+316.774:659.4 | ||||||
Pag. 65-68 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În ultimul timp, discursul a devenit un concept-cheie al lingvisticii. Analiza discursului are tangenţe cu alte discipline, cum ar fi sociologia, teoria comunicării sau psihologia. Discursul mediatic este în interacţiune directă cu viaţa socială. Acest tip de discurs ne prezintă diverse teme de articole, publicitate şi dezbateri care implică şi diversitatea universului emoţional. Universul emoţional include totalitatea emoţiilor, atitudinilor şi stărilor emoţionale, dar şi persuasiunea şi manipularea. Privită prin prisma discursului, manipularea implică formele uzuale de alcătuire a discursului. În discursul mediatic atestăm şi manipularea, şi persuasiunea, şi simpla furnizare de informaţie. |
||||||
Cuvinte-cheie discurs, persuasiune, emoţii, manipulare, mass-media, comunicare, publicitate. |
||||||
|