Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
893 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 22:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4 (58) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (629) |
SM ISO690:2012 CHIPERI, Nadejda. Particularităţile psihologice ale copiilor implicaţi în diverse modele de educaţie. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2014, nr. 17(1), pp. 90-94. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 17(1) / 2014 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4 | ||||||
Pag. 90-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol ne propune să relevăm necesitatea identificării conţinutului şi particularităţilor dezvoltării, a constituirii comportamentului şi capacităţilor cognitive ale elevilor de vîrsta şcolară mică cu DMU din diverse modele de educaţie. Cercetarea a avut loc în două modele antagonist diferite, studiul s-a axat pe
cercetarea particularităţilor cognitive valoroase pentru instruire la şcolarii mici cu deficienţe mintale din şcoala internat şi şcoala incluzivă. |
||||||
Cuvinte-cheie model, particularităţi psihologice, copil cu dizabilități mintale ușoare, modele educative. |
||||||
|