Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
878 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-29 10:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4 (57) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
SM ISO690:2012 CHIPERI, Nadejda. Particularităţile psihologice ale copiilor implicaţi în diverse modele de educaţie. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2014, nr. 17(1), pp. 90-94. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | |||||
Numărul 17(1) / 2014 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | |||||
|
|||||
CZU: 376.4 | |||||
Pag. 90-94 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Acest articol ne propune să relevăm necesitatea identificării conţinutului şi particularităţilor dezvoltării, a constituirii comportamentului şi capacităţilor cognitive ale elevilor de vîrsta şcolară mică cu DMU din diverse modele de educaţie. Cercetarea a avut loc în două modele antagonist diferite, studiul s-a axat pe
cercetarea particularităţilor cognitive valoroase pentru instruire la şcolarii mici cu deficienţe mintale din şcoala internat şi şcoala incluzivă. |
|||||
Cuvinte-cheie model, particularităţi psihologice, copil cu dizabilități mintale ușoare, modele educative. |
|||||
|