Particularităţile psihologice ale copiilor implicaţi în diverse modele de educaţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
878 76
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-29 10:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.4 (57)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588)
SM ISO690:2012
CHIPERI, Nadejda. Particularităţile psihologice ale copiilor implicaţi în diverse modele de educaţie. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2014, nr. 17(1), pp. 90-94. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 17(1) / 2014 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Particularităţile psihologice ale copiilor implicaţi în diverse modele de educaţie
CZU: 376.4

Pag. 90-94

Chiperi Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 10 iunie 2015


Rezumat

Acest articol ne propune să relevăm necesitatea identificării conţinutului şi particularităţilor dezvoltării, a constituirii comportamentului şi capacităţilor cognitive ale elevilor de vîrsta şcolară mică cu DMU din diverse modele de educaţie. Cercetarea a avut loc în două modele antagonist diferite, studiul s-a axat pe cercetarea particularităţilor cognitive valoroase pentru instruire la şcolarii mici cu deficienţe mintale din şcoala internat şi şcoala incluzivă.

This article we propose to point out the need to identify the content and features of development, behavior and cognitive capacities establishment of school-aged children with mild mental deficiency various models of education. The research took place in two different models antagonist study focused on cognitive features valuable research training to young school children with mental disabilities and inclusive school boarding school.

Cuvinte-cheie
model,

particularităţi psihologice,

copil cu dizabilități mintale ușoare, modele educative.