Brokerul – veriga principală în promovarea produselor de asigurare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1166 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 17:45
SM ISO690:2012
DOLGHI, Cristina, ŞERBAN, Luminiţa. Brokerul – veriga principală în promovarea produselor de asigurare . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2013, nr. 7(67), pp. 72-78. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(67) / 2013 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Brokerul – veriga principală în promovarea produselor de asigurare

Pag. 72-78

Dolghi Cristina, Şerban Luminiţa
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 aprilie 2014


Rezumat

Dezvoltarea sectorului asigurărilor în economia ţării este direct determinată de modul în care derulează activitatea de intermediere în asigurări. Republica Moldova a cunoscut societăţi cu obiect de intermediere în asigurări odată cu descentralizarea sistemului de asigurări. Printre acestea cele mai cunoscute erau agenţiile de turism, apoi poziţia de lider în intermedieri au preluat-o companiile de leasing.

The development of the insurance sector in the economy of a country is directly related to the efficient evolution of the brokerage market. The Republic of Moldova has known few mediation Companies in the insurance field, appeared once the entire insurance system was descentralised. Among these, the most known were the Travel agencies, and then the liders became the Leasing companies.

Cuvinte-cheie
broker, piaţă de asigurări, prime de asigurare, riscuri, despăgubiri, portofoliu de asigurări,

intermediere, Legea cu privire la asigurări