Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1166 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 17:45 |
SM ISO690:2012 DOLGHI, Cristina, ŞERBAN, Luminiţa. Brokerul – veriga principală în promovarea produselor de asigurare
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2013, nr. 7(67), pp. 72-78. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(67) / 2013 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 72-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea sectorului asigurărilor în economia ţării este direct determinată de modul în care derulează activitatea de intermediere în asigurări. Republica Moldova a cunoscut societăţi cu obiect de intermediere în asigurări odată cu descentralizarea sistemului
de asigurări. Printre acestea cele mai cunoscute erau agenţiile de turism, apoi poziţia de lider în intermedieri au preluat-o
companiile de leasing. |
||||||
Cuvinte-cheie broker, piaţă de asigurări, prime de asigurare, riscuri, despăgubiri, portofoliu de asigurări, intermediere, Legea cu privire la asigurări |
||||||
|