Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (74) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4078) |
![]() DANU-STRAISTARI, Elena, STRĂJESCU, Natalia. Avantaje și dezavantaje ale pluridisciplinarității. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 11, 16-17 mai 2024, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2024, Ediția 11, Vol.2, pp. 228-232. ISBN 978-9975-46-904-3. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p228-232 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 11, Vol.2, 2024 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 11, Chişinău, Moldova, 16-17 mai 2024 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p228-232 | ||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 228-232 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol tratează conceptul de pluridisciplinaritate, evidențiind importanța demersului didactic modern, stabilind avantajele și dezavantajele pluridisciplinarității pentru care se optează în demersul didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, multidisciplinar, comunicare, învăţare, education, multidisciplinary, communication, learning |
||||||
|