IBN
  



  














    
  


    
Закрыть

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-9(9) pentru cuvîntul-cheie "multidisciplinary"
Curriculum integrat: legitimitate, semnificații și dezvoltări actuale
Vărzaru Margareta
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 2. 2021. Chișinău. ISBN 978-9975-46-235-8.
Disponibil online 6 May, 2022. Descarcări-5. Vizualizări-402
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Intellectual Creation - Reconsidering the Disciplinary System. New Research Challenges in the Era of the Knowledge Economy
Duică Anişoara1, Staver (Condratchi) Liliana2, Roşcovan Nina2
1 Valahia University of Targoviste,
2 Academy of Economic Studies of Moldova
Intellectus
Nr. 3 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087
Disponibil online 19 October, 2018. Descarcări-16. Vizualizări-1076
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordarea integrată a conținuturilor învățării utilizând tehnologia digitală în învățământul primar
Vărzaru Margareta12
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0.
Disponibil online 8 February, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-174
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte psihologice în romanul „Actorul anonim” de Aurelian Silvestru
Danu-Straistari Elena
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-382-0..
Disponibil online 12 April, 2022. Descarcări-42. Vizualizări-548
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formation en sante mondiale chez les etudiants en medecine: experience d’un enseignement multidisciplinaire a l’UFR sante de Rouen, France
Ladner Joel
Unisversité de Rouen
One Health and Risk Management
Nr. 2(4) / 2021 / ISSN 2587-3458 /ISSNe 2587-3466
Disponibil online 18 October, 2021. Descarcări-9. Vizualizări-449
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Traditional reading versus online reading
Moldovan Adriana Corina
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-583-0.
Disponibil online 5 October, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-225
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pluridisciplinaritate, transdisciplinaritate și interdisciplinaritate aplicabile în predarea matematicii
Mustacă Delia
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-356-1..
Disponibil online 11 November, 2021. Descarcări-41. Vizualizări-464
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Interdisciplinaritate. Retrospectivă, actualitate și perspectivă
Amihălăchioae Aniela, Ursu Ludmila
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 1(44) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
Disponibil online 10 September, 2020. Descarcări-71. Vizualizări-727
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Concepții filosofice în romanul „Actorul anonim‖ de Aurelian Silvestru
Danu-Straistari Elena
Interuniversitaria
Ediția 18, Vol.1. 2022. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-285-6.
Disponibil online 29 November, 2022. Descarcări-1. Vizualizări-177
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-9 of 9