Importanța formării continue a personalului didactic în era schimbării: adaptare și performanță în educația contemporană
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
10 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.27 (25)
Организация обучения (561)
SM ISO690:2012
BÎLCAN, Dumitra. Importanța formării continue a personalului didactic în era schimbării: adaptare și performanță în educația contemporană. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 11, 16-17 mai 2024, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2024, Ediția 11, Vol.2, pp. 181-185. ISBN 978-9975-46-904-3. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p181-185
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 11, Vol.2, 2024
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
11, Chişinău, Moldova, 16-17 mai 2024

Importanța formării continue a personalului didactic în era schimbării: adaptare și performanță în educația contemporană

The importance of continuous training of teaching staff in the era of change: adaptation and performance in contemporary education

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p181-185
CZU: 37.091.27

Pag. 181-185

Bîlcan Dumitra
 
Scoala Gimnazială „Oana Diana Reneaˮ, Focşani
 
 
Disponibil în IBN: 24 iunie 2024


Rezumat

Articolul explorează importanța formării continue a personalului didactic în contextul schimbărilor permanente din domeniul educației. Se evidențiază necesitatea adaptării continue a cadrelor didactice la cerințele societății contemporane și la evoluțiile din mediul școlar. Programele de formare continuă ar trebui să ofere profesorilor oportunități de îmbunătățire a competențelor în diverse domenii, de la metodele de instruire la tehnologiile educaționale și abordările interculturale. Studiile relevă beneficiile formării continue asupra performanțelor elevilor și a satisfacției profesorilor în exercitarea profesiei. Astfel, promovarea și susținerea formării continue a personalului didactic sunt vitale pentru asigurarea unei educații de calitate și pentru pregătirea elevilor pentru provocările actuale.

The article explores the importance of continuous training of teaching staff in the context of permanent changes in the field of education. The need for continuous adaptation of teaching staff to the demands of contemporary society and to the developments in the school environment is highlighted. Continuing education programs should provide teachers with opportunities to improve skills in various areas, from instructional methods to educational technologies and intercultural approaches. Studies reveal the benefits of continuing education on student performance and teacher satisfaction in the profession. Thus, promoting and supporting the continuous training of teaching staff is vital for ensuring a quality education and preparing students for current challenges.

Cuvinte-cheie
formare continuă, personal didactic, competențe, educaţie, schimbare, adaptare, performanţă, elevi, satisfacţie, programe de instruire,

continuing education, teaching staff, skills, education, change, adaptation, performance, students, satisfaction, training programs