Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.27 (25) |
Организация обучения (561) |
![]() BÎLCAN, Dumitra. Importanța formării continue a personalului didactic în era schimbării: adaptare și performanță în educația contemporană. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 11, 16-17 mai 2024, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2024, Ediția 11, Vol.2, pp. 181-185. ISBN 978-9975-46-904-3. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p181-185 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 11, Vol.2, 2024 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 11, Chişinău, Moldova, 16-17 mai 2024 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p181-185 | ||||||
CZU: 37.091.27 | ||||||
Pag. 181-185 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul explorează importanța formării continue a personalului didactic în contextul schimbărilor permanente din domeniul educației. Se evidențiază necesitatea adaptării continue a cadrelor didactice la cerințele societății contemporane și la evoluțiile din mediul școlar. Programele de formare continuă ar trebui să ofere profesorilor oportunități de îmbunătățire a competențelor în diverse domenii, de la metodele de instruire la tehnologiile educaționale și abordările interculturale. Studiile relevă beneficiile formării continue asupra performanțelor elevilor și a satisfacției profesorilor în exercitarea profesiei. Astfel, promovarea și susținerea formării continue a personalului didactic sunt vitale pentru asigurarea unei educații de calitate și pentru pregătirea elevilor pentru provocările actuale. |
||||||
Cuvinte-cheie formare continuă, personal didactic, competențe, educaţie, schimbare, adaptare, performanţă, elevi, satisfacţie, programe de instruire, continuing education, teaching staff, skills, education, change, adaptation, performance, students, satisfaction, training programs |
||||||
|