Proiectul – o metodă alternativă de învățare și evaluare în cadrul programelor de formare profesională continuă
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
8 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.14 (5)
Организация обучения (560)
SM ISO690:2012
DARII, Ludmila. Proiectul – o metodă alternativă de învățare și evaluare în cadrul programelor de formare profesională continuă. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 1, 21 octombrie 2024, Chisinau. Comrat: "A&V Poligraf", 2024, Vol.2, pp. 61-66. ISBN 978-9975-83-296-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2, 2024
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2024

Proiectul – o metodă alternativă de învățare și evaluare în cadrul programelor de formare profesională continuă

CZU: 37.091.14

Pag. 61-66

Darii Ludmila
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 mai 2024


Rezumat

In this article, we present theoretical and practical insights into an alternative method of learning/assessment, namely the group project. This method can be successfully applied in all continuous professional development programs, regardless of the field of study.

Cuvinte-cheie
continuous professional development, adult education, Method, group project, learning, assessment, skills