Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.14 (5) |
Организация обучения (560) |
![]() DARII, Ludmila. Proiectul – o metodă alternativă de învățare și evaluare în cadrul programelor de formare profesională continuă. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 1, 21 octombrie 2024, Chisinau. Comrat: "A&V Poligraf", 2024, Vol.2, pp. 61-66. ISBN 978-9975-83-296-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2024 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091.14 | ||||||
Pag. 61-66 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In this article, we present theoretical and practical insights into an alternative method of learning/assessment, namely the group project. This method can be successfully applied in all continuous professional development programs, regardless of the field of study. |
||||||
Cuvinte-cheie continuous professional development, adult education, Method, group project, learning, assessment, skills |
||||||
|