Articolul precedent |
Articolul urmator |
79 0 |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Lia. Consolidarea motivației școlare prin organizarea activităților extracurriculare la elevii din învățământul profesional tehnic. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 158-163. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe Ediţia 2, 2024 |
||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe" 2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 158-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În era informațională actuală, accesul la cunoștințe și dezvoltarea per-sonală sunt cruciale pentru succesul individual și progresul societal. Competițiile edu-caționale pot stimula interesul și implicarea elevilor în procesul de învățare, contribuind la dezvoltarea abilităților esențiale. În fața schimbărilor economice și tehnologice, edu-cația trebuie să se adapteze pentru a pregăti tineretul pentru provocările viitoare. Acti-vitățile extracurriculare, precum competițiile, oferă copiilor oportunități de a-și dez-volta abilitățile și de a-și descoperi talentele, devenind tot mai importante în contextul schimbărilor socio-economice. Educația trebuie să se concentreze asupra abilităților pregătite pentru viitor, cum ar fi gândirea analitică, creativitatea și utilizarea tehnolo-giei. Competițiile și proiectele educaționale pot motiva elevii și pot îmbunătăți abilitățile lor de comunicare. Ele oferă oportunități pentru dezvoltarea personală și îmbunătățirea performanței academice. Într-o școală de succes, educația se axează pe pregătirea ele-vilor pentru viață, cultivând dorința de auto-îmbunătățire și promovând potențialul unic al fiecărui individ. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, concurs economic, Competiţii, activități extracurriculare, competenţă profesională, abilitate, profesie, performanțe profesionale, motivation, economic competition, Extracurricular activities, professi-onal competence, skill, profession, professional performance |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-202761</doi_batch_id> <timestamp>1717895354</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2024</year> </publication_date> <isbn>978-9975-62-706-1.37(082)=00</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Consolidarea motivației școlare prin organizarea activităților extracurriculare la elevii din învățământul profesional tehnic</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Lia</given_name> <surname>Popovici</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2024</year> </publication_date> <pages> <first_page>158</first_page> <last_page>163</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>