Particularités de l’emprunt, problème didactique
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
86 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 23:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1`373.45=111=133.1 (1)
Галло-романские языки (245)
SM ISO690:2012
MORARU, Lidia. Particularités de l’emprunt, problème didactique. In: Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală, Ed. 3, 1 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2024, Ediţia 3, pp. 299-301. ISBN 978-9975-62-678-1. – ISBN; 978-9975-62-679-8 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10653026
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală
Ediţia 3, 2024
Conferința "Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală"
3, Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2023

Particularités de l’emprunt, problème didactique

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10653026
CZU: 811.133.1`373.45=111=133.1

Pag. 299-301

Moraru Lidia
 
Université d’Etat de Moldavie
 
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2024


Rezumat

The lexicon of the French language is enriched in two ways: internal (derivation, composition, abbreviations) and external (borrowings). In this article we refer to “round trip” borrowings, which work very well in the context of “French-English-French” borrowings.

Cuvinte-cheie
emprunt, calque, analepse, emprunt réciproque,

borrowing, tracing, analepsis, reciprocal borrowing