Articolul precedent |
Articolul urmator |
86 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 23:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.133.1`373.45=111=133.1 (1) |
Галло-романские языки (245) |
SM ISO690:2012 MORARU, Lidia. Particularités de l’emprunt, problème didactique. In: Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală, Ed. 3, 1 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2024, Ediţia 3, pp. 299-301. ISBN 978-9975-62-678-1. – ISBN; 978-9975-62-679-8 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10653026 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală Ediţia 3, 2024 |
||||||
Conferința "Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală" 3, Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10653026 | ||||||
CZU: 811.133.1`373.45=111=133.1 | ||||||
Pag. 299-301 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The lexicon of the French language is enriched in two ways: internal (derivation, composition, abbreviations) and external (borrowings). In this article we refer to “round trip” borrowings, which work very well in the context of “French-English-French” borrowings. |
||||||
Cuvinte-cheie emprunt, calque, analepse, emprunt réciproque, borrowing, tracing, analepsis, reciprocal borrowing |
||||||
|