Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 16:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
792.02:[796.4+796.8 (1) |
Театр. Сценическое искусство. Драматические представления (524) |
![]() MARDARI, Oleg. Acrobații și lupte scenice: tehnică și expresivitate. In: Învățământul artistic – dimensiuni culturale, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Notograf Prim, 2023, pp. 129-133. ISBN 978-9975-84-202-0. DOI: https://doi.org/10.55383/iadc2023.22 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale 2023 | ||||||
Conferința "Învăţământul artistic – dimensiuni culturale" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.55383/iadc2023.22 | ||||||
CZU: 792.02:[796.4+796.8 | ||||||
Pag. 129-133 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea de faţă îmi voi împărtăşi propria părere şi metodele de lucru, care se bazează pe o vastă experienţă în calitate de profesor şi coregraf de luptă scenică. Voi vorbi despre importanţa pregătirii corporale a studentului, despre tehnica loviturilor fără contact şi cu contact direct, despre rolul măiestriei actorului în crearea luptei scenice. Voi menţiona importanţa tehnicii securităţii şi a stării psiho‑fizice a studentului în crearea unei situaţii de conflict, diferenţa dintre o luptă reală şi una teatrală. Sper că această cercetare va ajuta studenţilor să conştientizeze importanţa respectării tehnicii securităţii, să evite traumele fizice care pot apărea din lipsa de cunoştinţe sau având o atitudine neserioasă faţă de această disciplină. |
||||||
Cuvinte-cheie luptă scenică, teatru, actor, regizor, scenă, student, psiho‑fizic, conflict, stage fight, theater, actor, director, stage, student, psycho‑physical, conflict |
||||||
|