Articolul precedent |
Articolul urmator |
107 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 09:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025 (82) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1225) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Evaluarea impactului educației steam asupra dezvoltării abilităților cognitive la educabili. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 117-124. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p117-124 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p117-124 | ||||||
CZU: 37.025 | ||||||
Pag. 117-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema evaluăriui impactului educației STEAM asupra dezvoltării abilităților cognitive ale elevilor și formării competențelor școlare. Sunt prezentate datele statistice privind impactul educației STEAM asupra dezvoltării abilităților cognitive ale elevilor din trei instituții de învățământ din Republica Moldova, care au implementat în demersul didactic conceptul educațional STEAM. Scopul principal al cercetării realizate a fost de a determina în ce măsură educația STEAM poate contribui la formarea competențelor elevilor în domeniul științei, tehnologiei, ingineriei, artei și matematicii. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, impact, educaţie STEAM, abilități cognitive, competențe, evaluation, impact, STEAM education, cognitive skills, competencies |
||||||
|