Evaluarea impactului educației steam asupra dezvoltării abilităților cognitive la educabili
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
107 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 09:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025 (82)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1225)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Evaluarea impactului educației steam asupra dezvoltării abilităților cognitive la educabili. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 117-124. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p117-124
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic"
Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023

Evaluarea impactului educației steam asupra dezvoltării abilităților cognitive la educabili

DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p117-124
CZU: 37.025

Pag. 117-124

Cazacioc Nadejda
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2024


Rezumat

Articolul abordează problema evaluăriui impactului educației STEAM asupra dezvoltării abilităților cognitive ale elevilor și formării competențelor școlare. Sunt prezentate datele statistice privind impactul educației STEAM asupra dezvoltării abilităților cognitive ale elevilor din trei instituții de învățământ din Republica Moldova, care au implementat în demersul didactic conceptul educațional STEAM. Scopul principal al cercetării realizate a fost de a determina în ce măsură educația STEAM poate contribui la formarea competențelor elevilor în domeniul științei, tehnologiei, ingineriei, artei și matematicii.

The article addresses the issue of assessing the impact of STEAM education on the development of students’ cognitive abilities and the formation of school skills. The statistical data on the impact of STEAM education on the development of the cognitive skills of students from three educational institutions in the Republic of Moldova, which have implemented the STEAM educational concept in their teaching approach, are presented. The main purpose of the research was to determine to what extent STEAM education can contribute to the formation of students’ competences in the field of science, technology, engineering, art and mathematics.

Cuvinte-cheie
evaluare, impact, educaţie STEAM, abilități cognitive, competențe,

evaluation, impact, STEAM education, cognitive skills, competencies