Aspects of domestic tourism marketing management
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
173 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-24 10:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48 (568)
Туризм. Экономика туризма (548)
SM ISO690:2012
IACHIM, Alexandru, GHERMAN, Olimpiu. Aspects of domestic tourism marketing management. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, 16-19 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2023, pp. 145-148. ISBN 978-9975-3603-7-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2023
Conferința "Universitas Europaea: spre o societate a cunoaşterii prin europenizare şi globalizare"
Chişinău, Moldova, 16-19 octombrie 2023

Aspects of domestic tourism marketing management

CZU: 338.48

Pag. 145-148

Iachim Alexandru, Gherman Olimpiu
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2024


Rezumat

Turismul intern se referă la acea parte a activității turistice care constă în deplasarea turiștilor pe teritoriul țării ai cărei rezidenți sunt, în scopuri turistice. Ca urmare a interdicțiilor de călătorie în străinătate, impuse de pandemia covid-19, turismul intern a înregistrat o creștere semnificativă în această perioadă. Este foarte important ca entitățile economice care operează pe piața turistică internă să conștientizeze faptul că această creștere a cererii a fost una forțată, cauzată de criza pandemică, și nicidecum una datorată abilităților lor antreprenoriale sau excepționalității serviciilor oferite. Prestatorii trebuie să beneficieze de acest moment și transforme cererea la serviciile turismului intern din una indusă de factori exogeni, neeconomici și temporari, într-o cerere stabilă și permanentă. Acest lucru poate avea loc doar printr-o activitate de marketing eficientă și printr-un efort conjugat al mediului de afaceri privat din acest domeniu și organizațiile de stat responsabile direct sau tangențial de dezvoltarea sferei turismului. La moment, majoritatea eforturilor entităților din domeniul turistic sunt îndreptate spre dezvoltarea turismului receptor, promovarea imaginii de țară, organizarea unor evenimente cu impact asupra creșterii numărului de vizite din exterior. Cu toate că turismul intern deține, la moment, o pondere redusă în totalul pieței turistice, acesta nu trebuie neglijat, el constituind un segment de piață nevalorificat cu potențial destul de mare și un înalt grad de stabilitate a cererii.

Domestic tourism refers to that part of the tourism activity that consists in the movement of tourists on the territory of the country of which they are residents, for tourism purposes. As a result of foreign travel bans imposed by the covid-19 pandemic, domestic tourism has seen a significant increase during this period. It is very important for economic entities operating in the domestic tourism market to be aware of the fact that this increase in demand was a forced one, caused by the pandemic crisis, and in no way due to their entrepreneurial skills or the exceptionality of the services offered. Providers must benefit from this moment and transform the demand for domestic tourism services from one induced by exogenous, non-economic and temporary factors into a stable and permanent demand. This can only happen through an effective marketing activity and through a combined effort of the private business environment in this field and the state organizations directly or tangentially responsible for the tourism sphere. At the moment, most of the efforts of entities in the tourism field are aimed at developing inbound tourism, promoting the image of the country, organizing events with an impact on increasing the number of visits from abroad. Although domestic tourism currently has a small share in the total tourism market, it should not be neglected, as it constitutes an untapped market segment with quite high potential and a high degree of demand stability.

Cuvinte-cheie
management, marketing, turism inter, servicii turistice, promovare, parteneriat,

management, marketing, inter tourism, tourist services, promotion, partnership