Articolul precedent |
Articolul urmator |
178 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-24 10:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48 (568) |
Туризм. Экономика туризма (548) |
SM ISO690:2012 IACHIM, Alexandru, GHERMAN, Olimpiu. Aspects of domestic tourism marketing management. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, 16-19 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2023, pp. 145-148. ISBN 978-9975-3603-7-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2023 | ||||||
Conferința "Universitas Europaea: spre o societate a cunoaşterii prin europenizare şi globalizare" Chişinău, Moldova, 16-19 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.48 | ||||||
Pag. 145-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Turismul intern se referă la acea parte a activității turistice care constă în deplasarea turiștilor pe teritoriul țării ai cărei rezidenți sunt, în scopuri turistice. Ca urmare a interdicțiilor de călătorie în străinătate, impuse de pandemia covid-19, turismul intern a înregistrat o creștere semnificativă în această perioadă. Este foarte important ca entitățile economice care operează pe piața turistică internă să conștientizeze faptul că această creștere a cererii a fost una forțată, cauzată de criza pandemică, și nicidecum una datorată abilităților lor antreprenoriale sau excepționalității serviciilor oferite. Prestatorii trebuie să beneficieze de acest moment și transforme cererea la serviciile turismului intern din una indusă de factori exogeni, neeconomici și temporari, într-o cerere stabilă și permanentă. Acest lucru poate avea loc doar printr-o activitate de marketing eficientă și printr-un efort conjugat al mediului de afaceri privat din acest domeniu și organizațiile de stat responsabile direct sau tangențial de dezvoltarea sferei turismului. La moment, majoritatea eforturilor entităților din domeniul turistic sunt îndreptate spre dezvoltarea turismului receptor, promovarea imaginii de țară, organizarea unor evenimente cu impact asupra creșterii numărului de vizite din exterior. Cu toate că turismul intern deține, la moment, o pondere redusă în totalul pieței turistice, acesta nu trebuie neglijat, el constituind un segment de piață nevalorificat cu potențial destul de mare și un înalt grad de stabilitate a cererii. |
||||||
Cuvinte-cheie management, marketing, turism inter, servicii turistice, promovare, parteneriat, management, marketing, inter tourism, tourist services, promotion, partnership |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Aspects of domestic tourism marketing management"> <meta name="citation_author" content="Iachim Alexandru"> <meta name="citation_author" content="Gherman Olimpiu"> <meta name="citation_publication_date" content="2023"> <meta name="citation_collection_title" content="Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare"> <meta name="citation_firstpage" content="145"> <meta name="citation_lastpage" content="148"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/145-148_31.pdf">