Problematizarea în predarea–învăţarea ştiinţelor educaţiei (cadru teoretico-aplicativ)
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
659 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-13 13:31
SM ISO690:2012
REPIDA, Tatiana. Problematizarea în predarea–învăţarea ştiinţelor educaţiei (cadru teoretico-aplicativ) . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 101-105. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Problematizarea în predarea–învăţarea ştiinţelor educaţiei (cadru teoretico-aplicativ)

Pag. 101-105

Repida Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

L’auteur aborde le problème de l’utilisation des méthodes interactives dans l’enseignement des sciences de l’éducation, surtout en accentuant la méthode de la problématisation. On présente certaines suggestions concernant la structuration d’un problème ou d’une situation-problème, ainsi que les niveaux de l’instruction problématisée, on donne des exemples de problématisation dans le traitement de certains sujets.