Digitalizarea procesului educațional la disciplinele chimie și biologie prin prisma ralierii la conținuturile proiectului educație online
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
143 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-01 14:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:004:[54+57] (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3950)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4189)
Химия. Кристаллография. Минералогия (2026)
Биологические науки в целом (3592)
SM ISO690:2012
RANGA, Tatiana. Digitalizarea procesului educațional la disciplinele chimie și biologie prin prisma ralierii la conținuturile proiectului educație online. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 92-94. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional"
Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022

Digitalizarea procesului educațional la disciplinele chimie și biologie prin prisma ralierii la conținuturile proiectului educație online

CZU: 37.018.43:004:[54+57]

Pag. 92-94

Ranga Tatiana
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 16 noiembrie 2023


Rezumat

Articolul „Digitalizarea procesului de predare, învățare, evaluare la disciplinele chimie și biologie prin prisma ralierii la conținuturile proiectului Educație online” abordează, dintr-un aspect practic, combinarea instrumentele online disponibile pe platformă, cu statut complementar cu cele clasice, utilizate la oră în vederea certificării valorii integralității TIC în învățământ.

The article "Digitization of teaching, learning, assessment process in chemistry and biology subjects of rallying to the contents of the Online Education project" addresses, from a practical point of view, the combination of online tools available on the platform, with complementary status to the classic ones, used during the lesson to certify the value of the integrity of IT in education.

Cuvinte-cheie
digitalizare, Educație Online, complementar, inovaţie, stimularea învățării,

Digitalization, online education, complementary, innovation, learning stimulation