Articolul precedent |
Articolul urmator |
143 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 14:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004:[54+57] (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3950) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4189) |
Химия. Кристаллография. Минералогия (2026) |
Биологические науки в целом (3592) |
SM ISO690:2012 RANGA, Tatiana. Digitalizarea procesului educațional la disciplinele chimie și biologie prin prisma ralierii la conținuturile proiectului educație online. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 92-94. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022 | ||||||
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional" Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:004:[54+57] | ||||||
Pag. 92-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul „Digitalizarea procesului de predare, învățare, evaluare la disciplinele chimie și biologie prin prisma ralierii la conținuturile proiectului Educație online” abordează, dintr-un aspect practic, combinarea instrumentele online disponibile pe platformă, cu statut complementar cu cele clasice, utilizate la oră în vederea certificării valorii integralității TIC în învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie digitalizare, Educație Online, complementar, inovaţie, stimularea învățării, Digitalization, online education, complementary, innovation, learning stimulation |
||||||
|