On the digitalization of the educational process
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
127 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-29 18:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (43)
Организация обучения (540)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4223)
SM ISO690:2012
PIROZHKOV, Egor. On the digitalization of the educational process. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 179-183. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

On the digitalization of the educational process

CZU: 37.091:004

Pag. 179-183

Pirozhkov Egor
 
National University "Chernihiv Collegium" named after T.G. Shevchenko
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

The article deals with the issues of digitization of information and the process of using digitized information and digital technologies in the educational process, which is called its digitalization. If the first is achieved technically, then the second is more complex and requires a deep rethinking of everything related to the educational process, so as not to turn it into less effective. The difficulty lies in the fact that the interaction between the teacher and the student includes a technical device that can only work at the level of logic and excludes human feelings and emotions from such interaction. At the same time, both digitization and digitalization made it possible to successfully solve a number of problems that arose during forced remote learning (pandemic, military operations, etc.). Although this required additional training for teachers, who needed to master the appropriate technical means and skills in using the appropriate software. The author notes that the introduction of blended learning is somewhat softer. However, there are still many unsolved problems that are in his field of vision as a researcher.

Articolul tratează problemele digitizării informațiilor și procesul de utilizare a informațiilor digitizate și a tehnologiilor digitale în procesul educațional, ceea ce se numește digitalizarea acesteia. Dacă primul este realizat tehnic, atunci al doilea este mai complex și necesită o regândire profundă a tot ceea ce ține de procesul educațional, pentru a nu-l transforma în unul mai puțin eficient. Dificultatea constă în faptul că interacțiunea dintre profesor și elev include un dispozitiv tehnic care poate funcționa doar la nivel de logică și exclude sentimentele și emoțiile umane dintr-o astfel de interacțiune. În același timp, atât digitalizarea, cât și digitalizarea au făcut posibilă rezolvarea cu succes a unui număr de probleme apărute în timpul învățării forțate la distanță (pandemie, operațiuni militare etc.). Deși acest lucru a necesitat o pregătire suplimentară pentru profesori, care trebuiau să stăpânească mijloacele tehnice și abilitățile adecvate în utilizarea softwareului adecvat. Autorul notează că introducerea blended learning este oarecum mai blândă. Cu toate acestea, există încă multe probleme nerezolvate care se află în câmpul său vizual ca cercetător.

Cuvinte-cheie
digitization, Digitalization, learning, distance learning, blended learning,

digitizare, digitalizare, învăţare, învăţământ la distanţă, blended learning