Articolul precedent |
Articolul urmator |
194 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 19:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.02 (29) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
SM ISO690:2012 PETRESCU, Maria. Simetric – sportul minții pentru elevii de gimnaziu. In: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 155-159. DOI: https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p155-159 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației 2022 | ||||||
Conferința "Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației" 1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p155-159 | ||||||
CZU: 373.02 | ||||||
Pag. 155-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Asemenea jocului de șah, jocul Simetric dezvoltă la copii si tineret calități importante pentru succesul lor școlar și uman, printre acestea: perspicacitatea, concentrarea și puterea de calcul, perseverența, comunicativitatea și colegialitatea. Cercetarea de față ne-a demonstrat că în Jocul Simetric există o independență mult sporită a nivelului strategico-tactic în raport cu cel al limbajului. Nivelul 0, datorat mutărilor simetrice, dă frumusețea specifică a limbajului acestui joc, dar se implică foarte puțin în strategie. Prin comparație cu șahul apare o distincție clară între tipurile de mutări,bazându-se pe reguli diferite de joc. Efectul asupra jocului și elevilor/profesorilor jucători este același ca în partidele de șah. Manevrele forțate și combinațiile dau adevărata frumusețe și putere de a captiva a Jocului Simetric. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală, competiţie, simetrie, stratregie, a juca, dezvoltare, non-formal education, Competition, symmetry, strategy, to play, development |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-182965</doi_batch_id> <timestamp>1719433113</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Simetric – sportul minții pentru elevii de gimnaziu</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Maria</given_name> <surname>Petrescu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <pages> <first_page>155</first_page> <last_page>159</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.46727/c.09-12-2022.p155-159</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>