Articolul precedent |
Articolul urmator |
281 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-30 11:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[316.472.45:004.738.5]:339.138 (2) |
Социальные процессы. Социальная динамика (589) |
Связь компьютеров. Сети ЭВМ. Вычислительные сети (533) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
SM ISO690:2012 SAJIN, Vlada. Social media marketing și marketingul digital. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 20, 8-9 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, Ediţia 20, Vol.2, pp. 175-178. ISBN 978-9975-3590-1-6. DOI: https://doi.org/10.53486/9789975359030.37 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediţia 20, Vol.2, 2022 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 20, Chişinău, Moldova, 8-9 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/9789975359030.37 | ||||||
CZU: [316.472.45:004.738.5]:339.138 | ||||||
JEL: M31, M37, M39 | ||||||
Pag. 175-178 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Social media marketing is the use of social media platforms and websites to promote a product or service. Although the terms e-marketing and digital marketing are still dominant in academia. Social media marketing is becoming more popular for both practitioners and researchers. |
||||||
Cuvinte-cheie Social Media Marketing, storymaker, digital marketing, mass-media, marketing |
||||||
|