Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 08:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.27 (10) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
![]() ȘTIRBU, Minodora. Evaluarea formativă – un element central pentru învățare în învățământul primar. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 218-223. DOI: https://doi.org/10.46727 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727 | ||||||
CZU: 373.3.091.27 | ||||||
Pag. 218-223 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea criterială prin descriptori în învățământul primar constă în îmbunătățirea rezultatelor școlare, contribuie la motivarea pentru învățare, la corectarea și autocorectarea greșelilor, astfel se susține dezvoltarea personalității școlarului mic. În acest sens, articolul evidențiază rolul evaluării formative, care are scopul de a colecta informații detaliate ce pot fi folosite pentru a îmbunătăți învățarea elevilor. Astfel, evaluarea formativă oferă feedback pentru a ajusta în mod dinamic învățarea, depistează nevoile elevilor, pe măsură ce acestea apar și se schimbă. |
||||||
Cuvinte-cheie feedback, predare-învăţare, monitorizare, rezultate, progres, feedback, teaching-learning, monitoring, results, progress |
||||||
|