Economic Metaphors in the Language of the Mass Media Course
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
246 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 15:35
SM ISO690:2012
VARZARI, Elena, STANȚIERU, Oxana. Economic Metaphors in the Language of the Mass Media Course. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 9, 9 decembrie 2022, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediţia 9, pp. 117-129. ISBN 978-9975-161-34-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 9, 2023
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 9, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2022

Economic Metaphors in the Language of the Mass Media Course


Pag. 117-129

Varzari Elena, Stanțieru Oxana
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2023


Rezumat

Prezentul articol este rezultatul experienței acumulate în timpul predării limbii engleze ca limbă străină și a limbajului specializat englez în cadrul cursului „Mass media” studenților anului trei. Ne vom concentra asupra unor aspecte de o importanță semnificativă în pregătirea viitorilor specialiști abili, care vor putea lucra nu doar în țara lor, dar și în străinătate. De asemenea, intenționăm să abordăm problema importanței predării metaforelor economice studenților EFL, care învață vocabularul specializat în cadrul cursului „Limbajul mass media englez”. Ne propunem să explicăm modul în care conținutul și finalitățile disciplinei în discuție, predate la universitatea noastră, diferă de cele predate în alte universități.

Cuvinte-cheie
mass-media, metaforă, metaforă economică, ESS (engleza pentru scopuri specifice), traducere