Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
340 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 21:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.011.32:61:159.9 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2668) |
Mедицинские науки (11469) |
Психология (3514) |
SM ISO690:2012 OALA, Viorica. Argumente privind importanța empatiei profesionale a studenților mediciniști. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 4(30), pp. 152-160. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.152-160 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(30) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.152-160 | ||||||
CZU: 378.011.32:61:159.9 | ||||||
Pag. 152-160 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă argumente teoretice privind semnificația științifică a empatiei profesionale ca o competență importantă recomandabilă studenților mediciniști, care le permite să înțeleagă pacienții la un nivel mai profund, să construiască relații pozitive, de susținere medic-pacienți facilitând vindecarea acestora în timp rezonabil. Formarea la studenții mediciniști a empatiei profesionale conduce la reducerea stresului și a anxietății pacienților, ceea ce poate fi benefic pentru sănătatea și bunăstarea generală a acestuia. În plus, manifestarea empatiei poate ajuta studenții la medicină să construiască relații de încredere cu pacienții săi pe termen lung. Analiza atentă a standardelor profesionale a medicilor și a programelor de studii la medicină permite concluzia finală, că această competență profesională este recunoscută ca o condiție esențială pentru eficiența profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie empatie, studenți mediciniști, educaţie, medicină, empatie profesională a medicilor, empathy, medical students, education, medicine, doctors’ professional empathy |
||||||
|