Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
411 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 22:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.06 (16) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, ANDRASCIUC, Vasilica. Modelul funcțional al parteneriatului educațional contemporan. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 4(30), pp. 78-87. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.78-87 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(30) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.78-87 | ||||||
CZU: 373.06 | ||||||
Pag. 78-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Parteneriatul educațional desfășurat la oricare nivel de învățământ fie (preșcolar, primar, gimnazial, liceal) este esențial pentru dezvoltarea copilului. Un aspect important abordat în articolul dat constituie procesul de socializare, realizat în cadrul parteneriatului educațional, care este necesar pentru copii, părinți și cadre didactice. Analiza surselor științifice a permis să identificăm componentele structurale ale parteneriatului educațional și în procesul de realizare a acestuia ar fi indicat să ne axăm și să luăm în considerație următoarele elemente: comunicare, conformitate, creativitate, coerența, coeziune, eficiență. Evaluarea și dezvoltarea parteneriatului din perspectiva conținuturilor nominalizate va asigura atingerea scopului și obiectivelor înaintate, vizibilitatea rezultatelor așteptate în urma desfășurării și dezvoltării parteneriatului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat educaţional, comunicare, conformitate, creativitate, coerenţă, coeziune, eficienţă, socializare, educational partnership, communication, conformity, creativity, coherence, cohésion, efficiency, socialization |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-175483</cfResPublId> <cfResPublDate>2022-12-29</cfResPublDate> <cfVol>30</cfVol> <cfIssue>4</cfIssue> <cfStartPage>78</cfStartPage> <cfISSN>1857-0623</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/175483</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Modelul funcțional al parteneriatului educațional contemporan</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>parteneriat educaţional; comunicare; conformitate; creativitate; coerenţă; coeziune; eficienţă; socializare; educational partnership; communication; conformity; creativity; coherence; cohésion; efficiency; socialization</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Parteneriatul educațional desfășurat la oricare nivel de învățământ fie (preșcolar, primar, gimnazial, liceal) este esențial pentru dezvoltarea copilului. Un aspect important abordat în articolul dat constituie procesul de socializare, realizat în cadrul parteneriatului educațional, care este necesar pentru copii, părinți și cadre didactice. Analiza surselor științifice a permis să identificăm componentele structurale ale parteneriatului educațional și în procesul de realizare a acestuia ar fi indicat să ne axăm și să luăm în considerație următoarele elemente: comunicare, conformitate, creativitate, coerența, coeziune, eficiență. Evaluarea și dezvoltarea parteneriatului din perspectiva conținuturilor nominalizate va asigura atingerea scopului și obiectivelor înaintate, vizibilitatea rezultatelor așteptate în urma desfășurării și dezvoltării parteneriatului educațional.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The educational partnership carried out at any level of education, be it preschool, primary, secondary, high school, is essential for the personality’s development. An important aspect addressed in this article is the socialization process, carried out within the educational partnership, which is necessary for children, parents and teachers. The analysis of scientific sources allowed us to identify the structural components of the educational partnership and in the process of its realization it would be advisable to focus and take into account the following elements: communication, compliance, creativity, coherence, cohesion, efficiency. The evaluation and development of the partnership from the perspective of the nominated contents will ensure the achievement of the purpose and objectives put forward, the visibility of the expected results following the accomplishment and development of the educational partnership.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022-12-29T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022-12-29T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-27052</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022-12-29T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-70372</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022-12-29T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfFedId> <cfFedIdId>ibn-doi-175483</cfFedIdId> <cfFedId>10.36120/2587-3636.v30i4.78-87</cfFedId> <cfStartDate>2022-12-29T24:00:00</cfStartDate> <cfFedId_Class> <cfClassId>31d222b4-11e0-434b-b5ae-088119c51189</cfClassId> <cfClassSchemeId>bccb3266-689d-4740-a039-c96594b4d916</cfClassSchemeId> </cfFedId_Class> <cfFedId_Srv> <cfSrvId>5123451</cfSrvId> <cfClassId>eda2b2e2-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>5a270628-f593-4ff4-a44a-95660c76e182</cfClassSchemeId> </cfFedId_Srv> </cfFedId> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-27052</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-27052-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022-12-29T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Анточ</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Диана</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-70372</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-70372-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022-12-29T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Andrasciuc</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Vasilica</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfSrv> <cfSrvId>5123451</cfSrvId> <cfName cfLangCode='en' cfTrans='o'>CrossRef DOI prefix service</cfName> <cfDescr cfLangCode='en' cfTrans='o'>The service of issuing DOI prefixes to publishers</cfDescr> <cfKeyw cfLangCode='en' cfTrans='o'>persistent identifier; Digital Object Identifier</cfKeyw> </cfSrv> </CERIF>