Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 16:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811.111’243 (1) |
Организация обучения (560) |
Английский язык (699) |
![]() ŞINGHIREI, Valentina. Social-emotional learning culture through group activities. In: Moldoscopie, 2022, nr. 2(97), pp. 81-99. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2022.2(97).08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | ||||||
Numărul 2(97) / 2022 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2022.2(97).08 | ||||||
CZU: 37.091:811.111’243 | ||||||
Pag. 81-99 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În metodologia modernă de predare a limbii engleze ca limbă străină/sau a doua limbă, există deja abordări care sunt utilizate efectiv în grupurile multinaționale de cursanți. Cu toate acestea, într-o lume în continuă schimbare, noi provocări au apărut și continuă să apară pentru educatori. De exemplu, când amenințarea pandemiei de COVID-19 planează asupra multor țări de pe diferite continente, inclusiv Moldova, iar educația a trecut doar la online. Strategia și tactica de predare/învățare trebuiau să fie adecvate noului model de învățare. Învățarea online a trebuit să treacă într-o atmosferă foarte emoțională atât pentru profesori, cât și pentru studenți. Acest articol descrie experiența noastră în introducerea componentelor de învățare social-emoțională în predarea limbii engleze ca limbă străină/sau a doua limbă în perioadele de pandemie și post-pandemie în grupuri multinaționale de studenți din Republica Moldova, la Universitatea Americană din Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie engleză, predare, învățare socio-emoțională, pandemie COVID-19, grupuri multiculturale, English, teaching, social and emotional learning, pandemic Covid-19, multinational groups, anglais, enseignement, apprentissage socio-émotionnel, pandémie de COVID-19, groupes multiculturels, английский язык, преподавание, социально-эмоциональное обучение, пандемия COVID-19, многонациональные группы |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Social-emotional learning culture through group activities"> <meta name="citation_author" content="Şinghirei Valentina"> <meta name="citation_publication_date" content="2022/10/04"> <meta name="citation_journal_title" content="Moldoscopie"> <meta name="citation_volume" content="97"> <meta name="citation_issue" content="2"> <meta name="citation_firstpage" content="81"> <meta name="citation_lastpage" content="99"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/81-99_0.pdf">