Strategii didactice interactive la orele de limba și literatura română în clasa a III-a
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
371 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 17:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:[811.135.1+821.135.1] (30)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
Балканские романские языки (1456)
Литература на балканских романских языках (2087)
SM ISO690:2012
MATIEŢ-PARASCHIV, Violeta. Strategii didactice interactive la orele de limba și literatura română în clasa a III-a. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 3, 20 mai 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 3, pp. 153-159. ISBN 978-9975-76-413-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane
Ediția 3, 2022
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane"
3, Chişinău, Moldova, 20 mai 2022

Strategii didactice interactive la orele de limba și literatura română în clasa a III-a

CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1]

Pag. 153-159

Matieţ-Paraschiv Violeta
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

Abordând metode şi tehnici interactive, clasa devine un mediu dinamic şi mereu în schimbare. Stimularea potenţialului creativ al elevilor reclamă utilizarea unor strategii care pun accentul pe antrenarea autentică şi plenară, pe dezvoltarea autonomiei, a iniţiativei, a gîndirii critice.

By approaching interactive methods and techniques, the classroom becomes a dynamic and everchanging environment. Stimulating students' creative potential requires the use of strategies that emphasize authentic and plenary training, the development of autonomy, initiative, critical thinking.

Cuvinte-cheie
strategie didactică, creativitate, cunoştinţe, abilităţi, metode, instruire, autoinstruire,

teaching strategy, creativity, knowledge, skills, Methods, training, self-training