Articolul precedent |
Articolul urmator |
371 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 17:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[811.135.1+821.135.1] (30) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Балканские романские языки (1456) |
Литература на балканских романских языках (2087) |
SM ISO690:2012 MATIEŢ-PARASCHIV, Violeta. Strategii didactice interactive la orele de limba și literatura română în clasa a III-a. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 3, 20 mai 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 3, pp. 153-159. ISBN 978-9975-76-413-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 3, Chişinău, Moldova, 20 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 153-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordând metode şi tehnici interactive, clasa devine un mediu dinamic şi mereu în schimbare. Stimularea potenţialului creativ al elevilor reclamă utilizarea unor strategii care pun accentul pe antrenarea autentică şi plenară, pe dezvoltarea autonomiei, a iniţiativei, a gîndirii critice. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie didactică, creativitate, cunoştinţe, abilităţi, metode, instruire, autoinstruire, teaching strategy, creativity, knowledge, skills, Methods, training, self-training |
||||||
|