Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
303 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 21:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:373.3 (7)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097)
SM ISO690:2012
VĂRZARU, Margareta. Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 180-185. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar

CZU: 37.016:373.3

Pag. 180-185

Vărzaru Margareta
 
Școala Gimnazială „George Poboran”, Slatina, Olt, România
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

This article approaches the concept of competence, a new concept that is useful in the personal and social development of students. The fundamental role of integrated teaching-learning is highlighted as the main factor for the development of a fully adapted to today's society personality.

În acest articol se abordează conceptul competență, un nou concept care este util în dezvoltarea personală și socială a elevilor. Se evidențiază rolul fundamental al predării-învățării integrate ca factor principal pentru dezvoltarea unei personalități pe deplin adaptată societății actuale.

Cuvinte-cheie
primary education, integrated curriculum, school competence, key-competences, integrated approach, teaching strategies,

învăţământ primar, curriculum integrat, competență școlară, competenţe-cheie, abordare integrată, strategii didactice