Articolul precedent |
Articolul urmator |
303 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 21:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:373.3 (7) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097) |
SM ISO690:2012 VĂRZARU, Margareta. Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 180-185. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.20, Partea 1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:373.3 | ||||||
Pag. 180-185 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article approaches the concept of competence, a new concept that is useful in the personal and social development of students. The fundamental role of integrated teaching-learning is highlighted as the main factor for the development of a fully adapted to today's society personality. |
||||||
Cuvinte-cheie primary education, integrated curriculum, school competence, key-competences, integrated approach, teaching strategies, învăţământ primar, curriculum integrat, competență școlară, competenţe-cheie, abordare integrată, strategii didactice |
||||||
|