Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
307 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-20 10:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:373.3 (7)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4054)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2111)
SM ISO690:2012
VĂRZARU, Margareta. Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 180-185. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar

CZU: 37.016:373.3

Pag. 180-185

Vărzaru Margareta
 
Școala Gimnazială „George Poboran”, Slatina, Olt, România
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

This article approaches the concept of competence, a new concept that is useful in the personal and social development of students. The fundamental role of integrated teaching-learning is highlighted as the main factor for the development of a fully adapted to today's society personality.

În acest articol se abordează conceptul competență, un nou concept care este util în dezvoltarea personală și socială a elevilor. Se evidențiază rolul fundamental al predării-învățării integrate ca factor principal pentru dezvoltarea unei personalități pe deplin adaptată societății actuale.

Cuvinte-cheie
primary education, integrated curriculum, school competence, key-competences, integrated approach, teaching strategies,

învăţământ primar, curriculum integrat, competență școlară, competenţe-cheie, abordare integrată, strategii didactice

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Vărzaru, M.</creatorName>
<affiliation>Școala Gimnazială „George Poboran”, Slatina, Olt, România, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-420-8</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>primary education</subject>
<subject>integrated curriculum</subject>
<subject>school competence</subject>
<subject>key-competences</subject>
<subject>integrated approach</subject>
<subject>teaching strategies</subject>
<subject>învăţământ primar</subject>
<subject>curriculum integrat</subject>
<subject>competență școlară</subject>
<subject>competenţe-cheie</subject>
<subject>abordare integrată</subject>
<subject>strategii didactice</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:373.3</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article approaches the concept of competence, a new concept that is useful in the personal and social development of students. The fundamental role of integrated teaching-learning is highlighted as the main factor for the development of a fully adapted to today&#39;s society personality.</p></description>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>&Icirc;n acest articol se abordează conceptul competență, un nou concept care este util &icirc;n dezvoltarea personală și socială a elevilor. Se evidențiază rolul fundamental al&nbsp;predării-&icirc;nvățării integrate ca factor principal pentru dezvoltarea unei personalități pe deplin adaptată societății actuale.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>