Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 10:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:373.3 (7) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4054) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2111) |
SM ISO690:2012 VĂRZARU, Margareta. Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 180-185. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.20, Partea 1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:373.3 | ||||||
Pag. 180-185 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article approaches the concept of competence, a new concept that is useful in the personal and social development of students. The fundamental role of integrated teaching-learning is highlighted as the main factor for the development of a fully adapted to today's society personality. |
||||||
Cuvinte-cheie primary education, integrated curriculum, school competence, key-competences, integrated approach, teaching strategies, învăţământ primar, curriculum integrat, competență școlară, competenţe-cheie, abordare integrată, strategii didactice |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Vărzaru, M.</creatorName> <affiliation>Școala Gimnazială „George Poboran”, Slatina, Olt, România, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Formarea competențelor-cheie prin predarea integrată în învățământul primar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-420-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>primary education</subject> <subject>integrated curriculum</subject> <subject>school competence</subject> <subject>key-competences</subject> <subject>integrated approach</subject> <subject>teaching strategies</subject> <subject>învăţământ primar</subject> <subject>curriculum integrat</subject> <subject>competență școlară</subject> <subject>competenţe-cheie</subject> <subject>abordare integrată</subject> <subject>strategii didactice</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:373.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article approaches the concept of competence, a new concept that is useful in the personal and social development of students. The fundamental role of integrated teaching-learning is highlighted as the main factor for the development of a fully adapted to today's society personality.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În acest articol se abordează conceptul competență, un nou concept care este util în dezvoltarea personală și socială a elevilor. Se evidențiază rolul fundamental al predării-învățării integrate ca factor principal pentru dezvoltarea unei personalități pe deplin adaptată societății actuale.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>