Articolul precedent |
Articolul urmator |
377 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 11:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.133.1 (33) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Галло-романские языки (245) |
SM ISO690:2012 MORARU, Lidia. Le document authentique – source d’apprentissage en classe de fle. In: Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane: in honorem Ion GUȚU, Ed. 1, 6 mai 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, pp. 154-159. ISBN 978-9975-159-72-2. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6873773 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane 2022 | ||||||
Colocviul "Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 6 mai 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6873773 | ||||||
CZU: 37.02:811.133.1 | ||||||
Pag. 154-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Within the framework of the communicative approach which is centered on the competence of communication, the use of authentic documents proves to be essential and very motivating. This article has the following objectives: 1. present some defining elements of the authentic document; 2. identify the advantages and certain disadvantages of its use in FLE class. |
||||||
Cuvinte-cheie document authentique (écrit, sonore, vidéo), document pédagogique, socioculturel, compétence de communication, authentic document (written, audio, video), educational, socio-cultural document, communication skills |
||||||
|