Le document authentique – source d’apprentissage en classe de fle
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
377 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 11:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.133.1 (33)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
Галло-романские языки (245)
SM ISO690:2012
MORARU, Lidia. Le document authentique – source d’apprentissage en classe de fle. In: Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane: in honorem Ion GUȚU, Ed. 1, 6 mai 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, pp. 154-159. ISBN 978-9975-159-72-2. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6873773
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane 2022
Colocviul "Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 6 mai 2022

Le document authentique – source d’apprentissage en classe de fle

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6873773
CZU: 37.02:811.133.1

Pag. 154-159

Moraru Lidia
 
Université d’Etat de Moldavie
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2022


Rezumat

Within the framework of the communicative approach which is centered on the competence of communication, the use of authentic documents proves to be essential and very motivating. This article has the following objectives: 1. present some defining elements of the authentic document; 2. identify the advantages and certain disadvantages of its use in FLE class.

Cuvinte-cheie
document authentique (écrit, sonore, vidéo), document pédagogique, socioculturel, compétence de communication,

authentic document (written, audio, video), educational, socio-cultural document, communication skills