Articolul precedent |
Articolul urmator |
283 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 20:01 |
SM ISO690:2012 COJOCARI-LUCHIAN, Snejana, SECRII, Natalia. Factorii motivaţionali în instruire şi educație . In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 86-99. ISBN 978-9975-88-054-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018 | ||||||
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie" Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 86-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Motivația abordată din perspectivă psihopedagogică reprezintă vectorul principal al personalității, factorul stimulator al activității de învățare care orientează conduita educatului spre realizarea scopurilor educaționale. Autorii abordează conceptul de motivație pentru învățare din perspectiva dimensiunilor, mecanismului motivațional, al sistemului motivațional și ai factorilor motivaționali ai învățării; propun strategia de sporire a motivației pentru învățare din perspectiva metodelor interactive. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, motivație pentru învățare, factori motivaţionali, metode interactive, motivation, motivation d’apprentissage, facteurs motivationnels, méthodes interactives |
||||||
|