Despre metaformare în educație: profesorul mentalese
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
369 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-19 21:52
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu. Despre metaformare în educație: profesorul mentalese. In: Literature, Discourses and the Power of Multicultural Dialogue: Communication, Journalism, Education Sciences, Psychology and Sociology, Ed. 9, 7-8 ianuarie 2021, Tîrgu Mureș. Tîrgu Mureș, România: Alpha Institute for Multicultural Studies, 2021, Ediția a 9-a, Comm., pp. 331-338. ISBN 978-606-93691-9-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Literature, Discourses and the Power of Multicultural Dialogue
Ediția a 9-a, Comm., 2021
Conferința "Literature, Discourses and the Power of Multicultural Dialogue"
9, Tîrgu Mureș, Romania, 7-8 ianuarie 2021

Despre metaformare în educație: profesorul mentalese


Pag. 331-338

Vicol Nelu
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2022


Rezumat

Resursele umane semnifică identificarea ancorajului de prestigiu sociocultural și de calitate a școlii. Or, în evaluare socială, școala hic incípit, aici își are începutul, în punctul de înființare, în momentul inițial, la capătul începutului odată cu începutul activității cadrului didactic – Magister ludi –, încadrat și angajat.

Human resources means identifying the anchor of socio-cultural prestige and quality of the school. Now, in social evaluation, the school hic incípit, here has its beginning, at the point of establishment, at the beginning, at the end of the beginning with the beginning of the mental construction of the activity of the teacher - Magister ludi -, included and engaged.

Cuvinte-cheie
şcoală, cadru didactic, mentalitate mentală, construcție mentală a activității didactice,

school, teacher, mentality, mental construction of the teaching activity