Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-19 21:52 |
![]() VICOL, Nelu. Despre metaformare în educație: profesorul mentalese. In: Literature, Discourses and the Power of Multicultural Dialogue: Communication, Journalism, Education Sciences, Psychology and Sociology, Ed. 9, 7-8 ianuarie 2021, Tîrgu Mureș. Tîrgu Mureș, România: Alpha Institute for Multicultural Studies, 2021, Ediția a 9-a, Comm., pp. 331-338. ISBN 978-606-93691-9-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Literature, Discourses and the Power of Multicultural Dialogue Ediția a 9-a, Comm., 2021 |
|||||||
Conferința "Literature, Discourses and the Power of Multicultural Dialogue" 9, Tîrgu Mureș, Romania, 7-8 ianuarie 2021 | |||||||
|
|||||||
Pag. 331-338 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Resursele umane semnifică identificarea ancorajului de prestigiu sociocultural și de calitate a școlii. Or, în evaluare socială, școala hic incípit, aici își are începutul, în punctul de înființare, în momentul inițial, la capătul începutului odată cu începutul activității cadrului didactic – Magister ludi –, încadrat și angajat. |
|||||||
Cuvinte-cheie şcoală, cadru didactic, mentalitate mentală, construcție mentală a activității didactice, school, teacher, mentality, mental construction of the teaching activity |
|||||||
|