Articolul precedent |
Articolul urmator |
303 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 03:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
51:37.037 (1) |
Математика (1659) |
Воспитание. Обучение. Образование (14391) |
SM ISO690:2012 TELEUCĂ, Marcel, SALI, Larisa. Aspecte ale dezvoltării abilităților de modelare matematică în cadrul activității extracurriculare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 169-175. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 51:37.037 | |||||||
Pag. 169-175 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
In articol sunt examinate unele aspecte ce țin de dezvoltarea abilităților de modelare matematică din perspectiva cognitivă. În particular, sunt examinate probleme care pot fi modelate în baza valorificării cunoștințelor din matematică, fizică, chimie ale elevilor. Sunt expuse concluziile vis-a-vis de aplicarea strategiilor de amplificare a programei școlare. |
|||||||
Cuvinte-cheie modelare matematică, curriculum, context, problemă, Mathematical modeling, curriculum, context, problem |
|||||||
|