Aspects of the development of mathematical modeling skills in extracurricular activities
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
303 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 03:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
51:37.037 (1)
Математика (1659)
Воспитание. Обучение. Образование (14391)
SM ISO690:2012
TELEUCĂ, Marcel, SALI, Larisa. Aspecte ale dezvoltării abilităților de modelare matematică în cadrul activității extracurriculare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 169-175. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Aspects of the development of mathematical modeling skills in extracurricular activities

Aspecte ale dezvoltării abilităților de modelare matematică în cadrul activității extracurriculare

CZU: 51:37.037

Pag. 169-175

Teleucă Marcel, Sali Larisa
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2022


Rezumat

In articol sunt examinate unele aspecte ce țin de dezvoltarea abilităților de modelare matematică din perspectiva cognitivă. În particular, sunt examinate probleme care pot fi modelate în baza valorificării cunoștințelor din matematică, fizică, chimie ale elevilor. Sunt expuse concluziile vis-a-vis de aplicarea strategiilor de amplificare a programei școlare.

The article examines some aspects related to the development of mathematical modeling skills from a cognitive perspective. In particular, contexts that can be modeled based on the valorisation of students' knowledge in mathematics, physics, chemistry are examined. The conclusions vis-a-vis the application of the strategies to amplify the school program are presented.

Cuvinte-cheie
modelare matematică, curriculum, context, problemă,

Mathematical modeling, curriculum, context, problem