Articolul precedent |
Articolul urmator |
389 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 10:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:371.135-053.81 (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, RUSU, Rodica. Inteligența emoțională și arderea profesională la tinerii-pedagogi. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 84-93. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:371.135-053.81 | ||||||
Pag. 84-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articol curpinde o analiză teoretico-praxiologică a inteligenței emoționale și a arderii profesionale în rândul tinerilor-pedagogi. Actualitatea cercetării este determinată de reformele interprinse în sistemul educațional al Republicii Moldova. Prelucrarea și interpretarea datelor a permis să constatăm că tinerii participanți în cercetare denotă nivelul mediu predominant pentru inteligența emoțională și arderea profesională dar și ceea că subiecții știu să-și controleze emoțiile, însă nu sunt capabili de a le utiliza în soluționarea problemelor. Rezultatele cercetării au scos în evidență necesitatea dezvoltării inteligenței emoționale a subiecților pe conjunctura elementelor generative și implementarea programelor educaționale pentru diminuarea arderii profesionale. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, control, arderea profesională, depersonalizare, extenuare, emotional intelligence, control, burnout, depersonalization, exhaustion |
||||||
|