Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 23:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.46:366.632+8 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14877) |
Консьюмеризм. Движение в защиту интересов потребителей (156) |
ЯЗЫК. ЯЗЫКОЗНАНИЕ. ЛИНГВИСТИКА. ЛИТЕРАТУРА (8592) |
![]() SAMSON, Silvia, SILISTRARU, Nicolae. Activizarea vocabularului preșcolarilor în cadrul activităților de povestire. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 52-59. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.46:366.632+8 | ||||||
Pag. 52-59 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Actualitatea temei date rezidă din contextul transformărilor sociale la etapa actuală, a modificării relațiilor interumane și nevoia continuă de a educa generații de personalități dezvoltate multilateral și apte de a se integra fără obstacole în diversele sfere ale activității cotidiene, fapt care se poate realiza numai în cadrul unei comunicări eficiente având un bagaj lexical lărgit. |
||||||
Cuvinte-cheie vocabular, limbă, comunicare, preşcolar, povestire, educator, vocabulary, language, communication, preschool, storytelling, educator |
||||||
|