Activizarea vocabularului preșcolarilor în cadrul activităților de povestire
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
432 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 23:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.46:366.632+8 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14877)
Консьюмеризм. Движение в защиту интересов потребителей (156)
ЯЗЫК. ЯЗЫКОЗНАНИЕ. ЛИНГВИСТИКА. ЛИТЕРАТУРА (8592)
SM ISO690:2012
SAMSON, Silvia, SILISTRARU, Nicolae. Activizarea vocabularului preșcolarilor în cadrul activităților de povestire. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 52-59. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Activizarea vocabularului preșcolarilor în cadrul activităților de povestire

CZU: 372.46:366.632+8

Pag. 52-59

Samson Silvia, Silistraru Nicolae
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

Actualitatea temei date rezidă din contextul transformărilor sociale la etapa actuală, a modificării relațiilor interumane și nevoia continuă de a educa generații de personalități dezvoltate multilateral și apte de a se integra fără obstacole în diversele sfere ale activității cotidiene, fapt care se poate realiza numai în cadrul unei comunicări eficiente având un bagaj lexical lărgit.

The topicality of the given topic lies in the context of social transformations at the current stage, the change of human relations and the continuing need to educate generations of multilaterally developed personalities and able to integrate smoothly into various spheres of daily work in an effective communication with an extended lexical baggage.

Cuvinte-cheie
vocabular, limbă, comunicare, preşcolar, povestire, educator,

vocabulary, language, communication, preschool, storytelling, educator