Development of speaking skills in english – a challenge for student and teacher
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
329 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-23 19:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923.2:159.923.2 (1)
Психология (3416)
SM ISO690:2012
NIȚA, Mariana. Dezvoltarea abilitaților de vorbire în limba engleză, provocare pentru student și cadru didactic. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 12, 2-3 decembrie 2021, Chişinău. Chişinău, 2022: "Print-Caro" SRL, 2022, Ediția 12, pp. 303-311. ISBN 978-9975-164-83-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 12, 2022
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
12, Chişinău, Moldova, 2-3 decembrie 2021

Development of speaking skills in english – a challenge for student and teacher

Dezvoltarea abilitaților de vorbire în limba engleză, provocare pentru student și cadru didactic

CZU: 159.923.2:159.923.2

Pag. 303-311

Nița Mariana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2022


Rezumat

Foreign languages have always occupied an important place in the instructive-educational process, the reason being the extent of the current interest in English communication. Given the fact that the education system is oriented towards competence based learning, the development of communicative skills in English, which provides one of the key competencies for lifelong learning, is the link that ensures the successful integration into the social life of our educated people. Numerous studies state that the formation and development of English language proficiency is the fundamental factor in the process of developing a linguistic, cultural and international awareness. The study will focus on the methods and procedures adapted to the 21st century, depending on the students’ interests and needs, some techniques based on motivated and conscious learning, focusing on communicative, and creative exercises and of course putting an emphasis on the development of independent work. We will try to summarize some of the issues/challenges in the process of directing activities that help the student progress through self-discipline, self-assessment, dedication, and determination to meet future challenges.

Limbile străine au ocupat dintotdeauna un loc important în procesul instructiv-educativ, motivul fiind amploarea pe care o ia în prezent interesul pentru comunicarea în limba engleză. Dat fiind faptul că sistemul educativ este orientat către învățarea centrată pe competențe, dezvoltarea abilității de comunicare în limba engleză, care reprezintă una dintre competențele-cheie pentru educația pe tot parcursul vieții, este veriga care asigură integrarea cu succes în viața socială a fiecărui educat. Numeroase studii afirmă că formarea și dezvoltarea competenței de vorbire în limba engleză reprezintă factorul fundamental al procesului dezvoltării a unei conștiințe lingvistice, culturale și internaționale. Studiul va fi axat pe metodele și procedeele adaptate sec. XXI, în dependență de interesele și nevoile studentului, tehnici bazate pe învățarea motivată și conștientă, punerea pe prim-plan a exercițiilor comunicative, creative și neapărat focusarea pe dezvoltarea muncii independente. Noi vom încerca să trecem în revistă careva dintre problemele/provocările procesului de dirijare a activităților care ajută la progresul studentului cu ajutorul autodisciplinei, autoevaluării, dedicației și hotărârii de a face față provocărilor viitoare.

Cuvinte-cheie
communication, speaking skills, teaching and learning process / strategies, xenoglossophobia,

comunicarea, abilități de comunicare, procesul de predare și predare, strategii de predare/învățare, xenoglosofobia