Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
364 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-25 21:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.112.4+37.015.3 (4)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076)
SM ISO690:2012
PONOMARI, Dorina, CORGHENCEA, Nina. Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 347-354. ISBN 978-9975-46-567-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale"
1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021

Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar

CZU: 376.112.4+37.015.3

Pag. 347-354

Ponomari Dorina1, Corghencea Nina2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic „Liviu Deleanu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

Articolul este dedicat problemei actuale a educației moderne. În cadrul articolului se analizează condițiile pregătii cadrelor didactice de a lucra cu copiii cu dizabilități. Sunt subliniate aspectele principale care contribuie la realizarea obiectivelor educației incluzive: dezvoltarea personală a copiilor cu dizabilități și integrarea lor socială.

The article is dedicated to the current problem of modern education. The article analyzes the conditions of teachers' preparation to work with children with disabilities. The main aspects that contribute to the achievement of the objectives of  inclusive education are highlighted: the personal development of children with disabilities and their social integration.

Cuvinte-cheie
educație incluzivă, copil cu dizabilitate, pregătire profesională, dezvoltare personală,

inclusive education, child with disability, professional training, personal development