Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-25 21:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4+37.015.3 (4) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
![]() PONOMARI, Dorina, CORGHENCEA, Nina. Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 347-354. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.112.4+37.015.3 | ||||||
Pag. 347-354 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat problemei actuale a educației moderne. În cadrul articolului se analizează condițiile pregătii cadrelor didactice de a lucra cu copiii cu dizabilități. Sunt subliniate aspectele principale care contribuie la realizarea obiectivelor educației incluzive: dezvoltarea personală a copiilor cu dizabilități și integrarea lor socială. |
||||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, copil cu dizabilitate, pregătire profesională, dezvoltare personală, inclusive education, child with disability, professional training, personal development |
||||||
|