Articolul precedent |
Articolul urmator |
339 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-16 21:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:792.8 (2) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2026) |
Театр. Сценическое искусство. Драматические представления (521) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Anatolie. Jocul didactic la orele de coregrafie –un element cheie în dezvoltarea potențialului creativ al elevilor claselor primare. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 354-363. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:792.8 | ||||||
Pag. 354-363 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat abordează problema dezvoltării potențialului creativ al elevilor claselor primare prin intermediul jocului didactic. Jocurile didactice sunt antrenante pentru toţi elevii şi acţionează favorabil şi la elevii cu rezultate slabe la învăţătură, crescându-le performanţele şi căpătând încredere în capacităţile lor, siguranţă şi promptitudine în răspunsuri, deblocând astfel potenţialul creator al acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie joc didactic, fluiditate, imaginaţie, potenţial creativ, teaching game, fluidity, imagination, creative potential |
||||||
|