Jocul didactic la orele de coregrafie –un element cheie în dezvoltarea potențialului creativ al elevilor claselor primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
339 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-16 21:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:792.8 (2)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2026)
Театр. Сценическое искусство. Драматические представления (521)
SM ISO690:2012
POPOVICI, Anatolie. Jocul didactic la orele de coregrafie –un element cheie în dezvoltarea potențialului creativ al elevilor claselor primare. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 354-363. ISBN 978-9975-46-567-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale"
1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021

Jocul didactic la orele de coregrafie –un element cheie în dezvoltarea potențialului creativ al elevilor claselor primare

CZU: 373.3.02:792.8

Pag. 354-363

Popovici Anatolie
 
Liceul Teoretic „Liviu Deleanu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

Articolul dat abordează problema dezvoltării potențialului creativ al elevilor claselor primare prin intermediul jocului didactic. Jocurile didactice sunt antrenante pentru toţi elevii şi acţionează favorabil şi la elevii cu rezultate slabe la învăţătură, crescându-le performanţele şi căpătând încredere în capacităţile lor, siguranţă şi promptitudine în răspunsuri, deblocând astfel potenţialul creator al acestora.

This article deals with the issue of the development of elementary students creatuve potential through the intermediary of the didactic game. Didactic game are appealing for all the pupils and have a favorable influence upon students who have feeble results in studying as well, thus enhancing their performance and they become confident as to their skills, and their answers become quick and sure,i.e. their creative potential becomes unblocked.

Cuvinte-cheie
joc didactic, fluiditate, imaginaţie, potenţial creativ,

teaching game, fluidity, imagination, creative potential