Actualitatea și importanța educației muzeale prin colaborare a instituției de învățământ cu familia în contextul gândirii științifice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
399 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-02 10:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.43:069.12+37.064.1 (2)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067)
Музеи. Постоянные выставки (510)
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (121)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Angela. Actualitatea și importanța educației muzeale prin colaborare a instituției de învățământ cu familia în contextul gândirii științifice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 85-90. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p85-90
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Actualitatea și importanța educației muzeale prin colaborare a instituției de învățământ cu familia în contextul gândirii științifice

The topicality and importance of museum education in collaboration of educational institution with families in the context of scientific thinking development

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p85-90
CZU: 37.013.43:069.12+37.064.1

Pag. 85-90

Munteanu Angela
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Articolul conține un studiu teoretic, care reflectă importanța și posibilitățile educației muzeale prin redarea unor strategii și forme de colaborare a muzeului cu instituțiile de învățământ, familia și alți actori socio-culturali. Totodată autoarea reflectă rolul cercetării, dezvoltării gândirii știiințifice, a formării calităților morale și sferei afectiv-emoționale în cadrul vizitelor muzeale. Este elucidată influența asupra vizitatorilor, a expozițiilor muzeale, atematicii variate, a arhitecturii edificiului muzeal, a tehnologiilor informaționale valorificate în imbinare cu formele și metodele clasice de educație.

The article contains a theoretical study, which reflects the importance and possibilities of museum education by reproducing strategies and forms of collaboration of the museum with educational institutions, the family and other socio-cultural actors. At the same time, the author reflects the role of research, development of scientific thinking, formation of moral qualities and the affective-emotional sphere during museum visits. The influence on visitors, museum exhibitions, various themes, the architecture of the museum building, information technologies capitalized in combination with classical forms and methods of education is elucidated.

Cuvinte-cheie
educaţie muzeală, colaborare, invatamint, familie, cunoştinţe, cercetare, gândire, științifică,

museum education, collaboration, education, family, knowledge, research, thinking, science