Utilitatea intervențiilor specifice terapiei prin dans și mișcare la copiii cu adhd. Provocări și limite în terapia la distanță
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
359 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 15:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9:615.851:793.3:004 (1)
Психология (3518)
Физиотерапия. Радиотерапия. Другие терапевтические средства (299)
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1745)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4286)
SM ISO690:2012
NICOLESCU, Alexandra-Cristina. Utilitatea intervențiilor specifice terapiei prin dans și mișcare la copiii cu adhd. Provocări și limite în terapia la distanță. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 164-168. ISBN 978-9975-46-570-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali"
Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021

Utilitatea intervențiilor specifice terapiei prin dans și mișcare la copiii cu adhd. Provocări și limite în terapia la distanță

CZU: 159.9:615.851:793.3:004

Pag. 164-168

Nicolescu Alexandra-Cristina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2022


Rezumat

Children diagnosed with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) may experience cognitive, behavioral, social and emotional problems [13]. Dance/movement therapy can help them by increasing self-confidence, better control of movements, improving communication and relations with people around them, practicing coordination, memory and concentration [7].

Cuvinte-cheie
ADHD, dance therapy, well-being, creativity, online therapy