Articolul precedent |
Articolul urmator |
359 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 15:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9:615.851:793.3:004 (1) |
Психология (3518) |
Физиотерапия. Радиотерапия. Другие терапевтические средства (299) |
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1745) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4286) |
SM ISO690:2012 NICOLESCU, Alexandra-Cristina. Utilitatea intervențiilor specifice terapiei prin dans și mișcare la copiii cu adhd. Provocări și limite în terapia la distanță. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 164-168. ISBN 978-9975-46-570-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali" Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9:615.851:793.3:004 | ||||||
Pag. 164-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Children diagnosed with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) may experience cognitive, behavioral, social and emotional problems [13]. Dance/movement therapy can help them by increasing self-confidence, better control of movements, improving communication and relations with people around them, practicing coordination, memory and concentration [7]. |
||||||
Cuvinte-cheie ADHD, dance therapy, well-being, creativity, online therapy |
||||||
|