Articolul precedent |
Articolul urmator |
419 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 14:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.613.43:37.062 (1) |
Социальная психология (983) |
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (115) |
SM ISO690:2012 MATRAN, Tatiana, VÎRLAN, Maria. Prevenirea violenței școlare - condiție pentru securitatea psihologică a copiilor. In: Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii , 29 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 234-241. ISBN 978-9975-46-564-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii 2021 | ||||||
Conferința "Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii " Chişinău, Moldova, 29 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.613.43:37.062 | ||||||
Pag. 234-241 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prevenirea violenței școlare, pleacă de la faptul că școala reprezintă un post de observație privilegiat al dezvoltării intelectuale și afective a copilului. Capacitatea de a fi încrezător, a gândi pozitiv și a manifesta flexibilitate în comunicare, contribuie la prevenirea situațiilor de conflict și soluționarea lor non-violentă în cele mai diverse contexte de viață. Deprinderile de luare a deciziilor, de autoapărare și solicitare a ajutorului permit evitarea sau minimalizarea consecințelor violenței și oferă securitate psihologică copilului în mediul școlar, familial și social. |
||||||
Cuvinte-cheie violență școlară, agresivitate, prevenire, securitate psihologică, school violence, aggressivity, preventions, psychological security |
||||||
|