Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
375 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-25 20:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.212:159.9.019.4+371.51 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14380) |
Психология (3416) |
SM ISO690:2012 SHIHADI, Nizar. The managerial model of prevention and reduction of level of violence in a school. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 1(27), pp. 88-94. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.88-94 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(27) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.88-94 | ||||||
CZU: 371.212:159.9.019.4+371.51 | ||||||
Pag. 88-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The school must create a systematic continuous and persistent program. The program is based upon strategy that relates to a combination of components over time, to the range of ages in school and to the cultural context of school environment, while creating partnerships amongst all involved facto |
||||||
Cuvinte-cheie reduce violence in schools, School policies, class rules, School safety, reducerea violenței în școli, politici școlare, reguli de clasă, siguranță școlară |
||||||
|