Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
415 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 11:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:51+37.042.2 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
Математика (1639) |
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (246) |
SM ISO690:2012 ACHIRI, Ion. Formarea competențelor specifice matematicii prin probleme de tip cascadă. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 1(27), pp. 80-87. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.80-87 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(27) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.80-87 | |||||||
CZU: 37.016:51+37.042.2 | |||||||
Pag. 80-87 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol este abordată problema formării competențelor specifice matematicii în gimnaziu și liceu prin rezolvarea problemelor de tip cascadă. Rezultatele sondajului privind aplicarea problemelor de tip cascadă la studierea matematicii sunt analizate în articol. Sunt prezentate avantajele și dezavantajele utilizării problemelor de tip cascadă în procesul educațional. Se trage concluzia că problemele de tip cascadă sunt eficiente atât în cadrul predării-învățării matematicii, cât și în cadrul evaluării rezultatelor școlare |
|||||||
Cuvinte-cheie matematică, competenţe specifice, probleme de tip cascadă, avantaje, dezavantaje, aspecte didactice, predare-învăţare, evaluare, mathematics, specific competencies, waterfall problems, advantages, disadvantages, didactic aspects, teaching-learning, assessment |
|||||||
|