Formarea competențelor specifice matematicii prin probleme de tip cascadă
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
415 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 11:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:51+37.042.2 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885)
Математика (1639)
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (246)
SM ISO690:2012
ACHIRI, Ion. Formarea competențelor specifice matematicii prin probleme de tip cascadă. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 1(27), pp. 80-87. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.80-87
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(27) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Formarea competențelor specifice matematicii prin probleme de tip cascadă

Training specific competencies in mathematics through waterfall type problems

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.80-87
CZU: 37.016:51+37.042.2

Pag. 80-87

Achiri Ion
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2022


Rezumat

În articol este abordată problema formării competențelor specifice matematicii în gimnaziu și liceu prin rezolvarea problemelor de tip cascadă. Rezultatele sondajului privind aplicarea problemelor de tip cascadă la studierea matematicii sunt analizate în articol. Sunt prezentate avantajele și dezavantajele utilizării problemelor de tip cascadă în procesul educațional. Se trage concluzia că problemele de tip cascadă sunt eficiente atât în cadrul predării-învățării matematicii, cât și în cadrul evaluării rezultatelor școlare

The article addresses the issue of training specific mathematics competencies in middle school and high school by solving waterfall problems. The results of the survey on the application of cascade problems to the study of mathematics are analyzed in the article. The advantages and disadvantages of using cascade problems in the educational process are presented. It is concluded that cascade problems are effective both in the teaching-learning of mathematics and in the evaluation of school results.

Cuvinte-cheie
matematică, competenţe specifice, probleme de tip cascadă, avantaje, dezavantaje, aspecte didactice, predare-învăţare, evaluare,

mathematics, specific competencies, waterfall problems, advantages, disadvantages, didactic aspects, teaching-learning, assessment