Articolul precedent |
Articolul urmator |
471 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 16:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136 (76) |
Воспитание. Обучение. Образование (14877) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Victoria. Metode și tehnici de evaluare a performanțelor cadrelor didactice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 152-159. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
|||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.136 | |||||||
Pag. 152-159 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul este dedicat evaluării performanțelor cadrelor didactice. Necesitatea aprecierii personalului didactic în domeniul de activitate, a dus, în cele din urmă, la elaborarea a numeroase metode și tehnici de apreciere a personalului, la apariția sistemelor de evaluare a performanțelor. Sunt identificate principalele caracteristici ale scalelor de evaluare. Se analizează metodele și tehnicile de evaluare a performanțelor, cerințele, tendințele și funcțiile evaluării. |
|||||||
Cuvinte-cheie evaluare, performanțe, manageri, cadre didactice, scale de evaluare, metode, tehnici, evaluation, performance, teachers, evaluation scales, Methods, techniques |
|||||||
|