Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
402 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-26 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091:811.111 (4) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2669) |
Английский язык (700) |
SM ISO690:2012 ZINGAN, Olga. Towards Professionally-Oriented Reading Proficiency: ESP Curriculum Design. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 1(131), pp. 23-27. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6226501 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(131) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6226501 | ||||||
CZU: 378.091:811.111 | ||||||
Pag. 23-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adaptarea curriculumului disciplinei ,,Limba engleză – limbaj specializat” (LELS) la nevoile socioeconomice actuale este indispensabilă în ceea ce privește dobândirea de către studenți a competențelor lingvistice necesare unei activități eficiente, atât în mediul academic, cât și în cel profesional. În societatea cunoașterii, competența de lectură în limba străină este o abilitate esențială pentru accesul direct la informații de specialitate autentice. Implicit, lectura constituie premisa dezvoltării unor competențe temeinice de comunicare în limba străină. Articolul își propune să detalieze cadrul, avantajele și provocările proiectării curriculumului LELS, al cărui obiectiv didactic este de a optimiza învățarea limbii engleze de către studenții-ingineri prin exploatarea eficientă a textelor de specialitate. |
||||||
Cuvinte-cheie proiectarea curriculumului, competenţa de lectura, text de specialitate, aliniere constructivă, curriculum design, literacy skills, specialized text, constructive alignment |
||||||
|