Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-07 11:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (915) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
SM ISO690:2012 CUCOŞ, Constantin. Construcția identității culturale prin educație. Premise, oportunități, dificultăți. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 1(131), pp. 2-7. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6226403 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(131) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6226403 | ||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 2-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Într-o epocă a întâlnirilor și interferențelor, problema construcției identității culturale presupune o abordare integrativă, interacțională, situațională. În articolul de față, autorul supune analizei oportunitățile și consecințele în plan educațional ale dinamicii închidere-deschidere culturală, precum și avantajele, riscurile, provocările aplicării principiului interculturalist, cu incidență directă asupra conturării și asumării identității culturale prin intermediul demersurilor educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie identitate culturală, diversitate culturală, educație diferențiată, interculturalitate, cultural identity, cultural diversity, differentiated education, interculturality |
||||||
|